24 februari

Idag så har min dag varit väldigt lugn! Först skola sen så gick jag till syster Maria och vilade ett bra tag tills mor och far hämtade mig. Har inte gjort så mycket mer typ suttit här och kollat runt lite som vanligt. Jag längtar ju en aning till fredag då ska vi till Kiruna och kolla runt lite nämnligen. Blir inte Luleå eftersom att det är så sjukligt långt dit. Och jag är inte alls sugen att sitta i en bil dubbelt så många timmar.. Så det fick bli Kiruna men visst nog duger väll det också, dom har ju betydligt mer affärer där än här i gällivare så att säga!

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir väll skolan sen byn som vanligt. Men det är ju så skönt! Fast är jag alldeles för länge här, så kan jag bli väldigt less att jag far till gällivare.. Ganska skönt med omväxling också ju. Måste bara få säga har ju biologi prov imorgon också, det kommer gå åt helvete dåligt. Jag menar har knappt tränat så jag förväntar mig ingenting bra iallafall. Men nu tänkte jag faktiskt ta och lägga mig i sängen och försöka sova. Men jag uppdaterar så fort jag orkar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0