Måndag

Jag tycker man nästan alltid är trött på måndagar och det är inte alls det minsta roligt. Kan ju sammanfatta lite utav helgen. Men jag orkar verkligen inte skriva i detaljer som jag annars brukar göra! För jag är nämnligen för det för det.. På fredag for jag och köpte nya skor eftersom att Charlie bet sönder mina uggs som jag inte alls fick gå i länge. Men det är ju så med valpar helt enkelt! Jenny bad mig att följa till Nattavaara så det fick ju bli så, hade inte haft något annat att göra annars. Det var väll helt okej där borta om man säger så! Vi sov över där från fredag till söndag morgon. Vaknade typ nio varje morgon eftersom alla levde om något så otroligt. Väldigt jobbigt men jag överlevde dagarna iallafall.. Men det var väll kul! Det hade ju kunnat vart så mycket tråkigare. Nog om helgen!

Idag så har jag jag bara tagit det lugnt och varit i skolan en stund sen så har jag väll inte gjort så mycket mer. Plus att jag måste bara färga håret nåndag i veckan mitt hår ser förjävligt ut. Typ skit lång utväxt så jävla fult, haha! Måste iallafall färga det innan helgen. Blir ju så stressigt och göra det på fredag satt säga. Nu tänkte jag kolla lite Spårlöst som redan har börjat klockan nio och efter det blir det Big brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0