14 mars 2011

Har ätit som världens jävla tjockis idag, men har nog bara tröst ätit efter att ha slösat bort ett nästan helt lov på att vara sjuk efter att ha badat badtunna. Men tack gode gud för att jag typ har blivit frisk efter bara typ en natt? Okej, jag är ju inte helt frisk men på god väg iallafall! Nu ska jag fan hålla mig frisk jävligt länge, för när jag väl blir sjuk då lyckas jag ALLTID då menar jag alltid få halsfluss.. Och det är inte det roligaste kan jag säga er. Så sjukt jobbigt jag har haft det i princip sex till sju dagar. Har haft halsfluss tre gånger på väldigt kort tid! Men nog snackat om det. Dagen har väll varit som den har varit, först utan cigg bland annat osv, när det väl har varit så jävla fint väder att man bara ha velat gå ut och grilla en jävla korv men har inte haft såna nerver till det tyvärr. Så det sket sig, så har bara tagit det så lugnt som möjligt idag! Väldigt skönt det också annars.

Imorgon blir det ingen skola, kan inte gå ut för tidigt för då får jag väll tillbak halsflussen. Men på tisdag blir det skola, då börjar jag tio. Skönt om inte annat! Men nu tänkte jag ta och hämta lite vatten och lägga mig under täcket och kolla lite tv tills jag somnar börjar nästan känna mig lite trött här, och då ska man sova för är man uppe även fast man är trött då blir man ju övertrött och då kan man inte alls sova, har varit med om det ett flertal gånger! Så jag avrundar, godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0