Kul jävla liv

Jag tror inte att det här kan bli värre, fyfan tror jag håller på att hosta upp inälvorna eller något liknande. När jag sväljer så gör det ont som fan och det är ju inge vidare kan jag säga! Kan knappt somna det bara river i halsen när jag sväljer.. Härligt! Jag måste fan till vårdcentralen så snart som möjligt, om inte så lär jag ju inte överleva så länge till kan ju jag skriva upp.

Ni förstår nog vaför jag inte har orkat blogga, för det här är fan det värsta som finns seriöst.. Har haft feber också sen i måndags då jag blev sjuk, ja. Men nu tänkte jag ta och göra lite mer te sen lägga mig under täcket och bara ta det så lugnt som möjligt. Hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej du!

Nej jag gör inte det. Har gjort det åt några men de är inga särskillda designer faktiskt. Tyvärr :/

2011-03-10 @ 21:22:23
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0